marți, 25 aprilie 2017

Final de poveste: Mircia Muntean


Cum mai este si viata asta?!

Candva ne-am certat, desi nu aveam nimic de impartit in plan persona.
Eu spuneam peste tot, pe unde apucam, ca primarul din Deva face niste investitii sau ca vinde bunurile Devei intr-un mod celputin ciudat.......
Candva m-a dat in judecata ca l-am calomniat.....NU....eu am spus doar adevarul.......
Si justitia a fost de partea mea.
Si dupa ce in 2004 am candidat la primaria Deva, dar ce sanse sa ai cu un PNL pe val si niste lideri PRM care se inchinau magnificului Mircia ( ca de la el veneau functiile calde in firmele primariei ), si dupa ce vreo 2 ani am strigat cat am putut ca acea gasca face lucruri urate......am plecat din Deva, probabil ca nu mi-as fi gasit locul acolo si poate doar femeie de serviciu as fi putut fi ....adica vorba ceia ,, ....da cu matura!.....ai carte?  Ce-i aia?,,

Si iata ca timpul a trecut.......justitia cea oarba........justitia care NU judeca cu celeritate(adica repede)in Romania.......intr-un final a dat sentinta......

Nu ma bucura ca a ajuns in puscarie.......ma doare doar ca un oras frumos ce a avut candva un potential .......acum este pus pe butuci.......ce ma mai doare este ca multi tineri care in urma cu 13 ani erau la gradinita, astazi, nici nu stiu ce inseamna sa ai o fabrica de matase in orasul tau, sa ai sere, sa ai o fabrica de dale de ciment, sa ai locuri de munca adevarate.........astazi ei sunt fericiti ca au ronduri, telegondola, supermarket....si in rest ce....cateva ateliere/fabricute cu maximum 300 de oameni?..........si ce mai au ei? Sansa sa mearga sa munceasca in Europa ca vai de ei.....toate astea in timp ce ei au o tara, undeva pot spune ACASA......

Unde va sunt aplaudacii dl Mircia Muntean?
Unde va sunt toti aceia pe care i-ati hranit?
Unde sunt membrii Consiliului Local care v-au lasat / v-au sfatuit cum sa vindeti pe nimic cladirile primariei si apoi sa faceti achizitii scumpe......
TOTI, absolut toti stau bine  merci....si dvs sunteti la penitenciar.......

NU ESTE DREPT ASA.......



P.S.: in campania trecuta am strigat cat am putut: 

si Romania a votat...............pacat.....

Elena Panaite

Un comentariu:

  1. Felicitari pentru articol !
    Acum am descoperit acest articol și mă bucur foarte mult .

    RăspundețiȘtergere