joi, 27 octombrie 2016

Scrisoare deschisa



Draga doamna/domnule care scrii sub anonimat https://reportajelive.wordpress.com ,

Am citit saitul dvs, recunosc, din curiozitate, intrigata fiind de spusele dl Morar pe Nasul tv.
Eu am o alta opinie in ceea ce va priveste.
De la inceput tin sa remarc ca sigur nu sunteti dl Coldea, poate, cel mult, un grup de oameni care-i fac acestuia servicii. De ce spun acest lucru? Pentru ca linia de exprimare verbala ( adica modul in care scrieti, expresii, sintagma frazei, ....) este unitara. De aici rezulta ca un om/ niste oameni au muncit pentru a crea aceasta pagina. De ce nu este vorba de domnul sus numit? Simplu. Orice om are nevoie de somn ( minim 6-8 ore) + ceva timp pentru ingrijire ( sa zicem minim 1 ora) + timpul afectat muncii de la job ( in cazul insului mai mult de 10 ore) + timp social, interactiune cu familia ( minim 2-3 ore) + timp de relaxare ( nimeni nu este robot) + sa nu uitam ca se pierde mult timp din viata cu transportul.... De aici rezulta clar ca domnul sus numit, adica dl Coldea, nu scrie cu manuta lui textele din acel blog, pentru ca nu are timp.

Acum sa vorbim despre blog.
In general este bine lucrat, dar nu este fantastic. Persoana sau persoanele care-l scriu au o imaginatie bogata dar lineara. Ideea cu insii bogati care de 7 ani lupta sa salveze Romania......este de rasul plansul. Ideea sus enuntata nu are sustinere. Romania poate fi salvata ( reorganizata) mult mai repede, eficient si palpabil. Probabil ai nevoie de vreo 3 ani. Trei ani in care nu lucrezi clandestin. La aceasta adaug faptul ca dansii pot spune ca au lucrat dar rezultatele sunt NESATISFACATOARE. De ce? Romania este aproape distrusa. De aici vine si rugamintea mea ca acesti oameni sa TACA pentru ca inseamna ca nu isi merita banii de salariu, asta in cazul in care cei ce scriu blogul ar avea statul de plata la dl Coldea.
Ipoteza unor oameni care fac enorm de multi bani din industria IT.......este o PROSTIE si mai mare.....va explic de ce: Romania nu are cam 20-25 de fabrici de calculatoare, telefoane...etc, adica industrie de produse pentru uzul populatiei....Romania nu are centre de cercetare in IT.....centrele adevarate sunt in USA....daca vreti sa vorbim de ce inseamna inalta tehnologie......este o alta poveste si va rog sa treceti frumusel, aia de scrieti blogul, pe la cursurile dl Stan de la Facultatea de Istorie, invatati despre tehnica de care dispune USA in domeniul apararii si din acel moment vorbim si de banii invartiti in aceasta industrie. Deci povestea cu industria IT, cu mosulica ce sta la masa si discuta ei asa despre soarta tarii.......maine.
Totusi tin sa remarc ca cei ce scriu blogul, sub anonimat fireste, adica atata vitejie au, au o privire economica restransa. Am vazut ca vad pentru Romania o dezvoltare pe linia IT, turism si agricultura.
Fara sa ma laud, si eu am un blog, niste bloguri, unde propun idei mai largi, mai ample, pe mai multe paliere. Va recomand calduros sa treceti pe la Facultatea de Istorie si sa urmariti cursurile unor profesori ca : dl Stan, Dl Stefanescu, dl Ciupala, dna Dobre, dl Matei, dl Murgescu ( dansul este cu economia, sper sa iau examenul, am restanta, dar omul este MAGNIFIC), dl Gheboianu, dl Miuller.....mai sunt cativa dar nu imi amintesc numele acum.
Voi incheia aici scrisorica mea, nu inainte de a va atasa cateva lincuri cu ceea ce am mai scris si eu pe niste bloguri, acolo veti vedea, cu subiect si predicat, cum se poate reconstrui temeinic tarisoara noastra. Sa nu considerati ca as fi orgolioasa, la 42 de ani nu mai am orgolii, imi place doar sa vad spectacolul in ansamblu si ma distreaza lacunele de cunoastere ale celor mai tineri ca mine.


https://reportajelive.wordpress.com
http://parlamentulstrazii.blogspot.ro
http://parlamentulstrazii.com
https://bucuriatv.com

P.S. candva, intr-o alta viata, am avut un ziar "Tortza", acolo am scris despre hoti ( care sunt si acum hoti si sunt in libertate si mai au si functii publice........adica poporul ii vrea)......de ce amintesc de ziar? Doamna/domnule scriitori ai blodului https://reportajelive.wordpress.com , cand vrei sa schimbi ceva, iti asumi in totalitate, si dai si acte in fotocopie, adica le postezi pe pagina, ziar.....iti asumi sa fii chemat si pe la tribunal.....de ce? Asa se fac lucrurile serioase, la vedere.
Candva, un domn batran de la PNT-cd imi spunea: Elena, tot ce-i public nu-i secret si nu prezinta pericol social.

La revedere Romania, oriunde te-ai afla!
Elena Panaite

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu